Oberoende

Har fått flera frågor på mailen om vilket parti jag tillhör, men även frågor om tidningen Nya Tider och dess oberoende. Vi har som redaktion valt att vara partipolitiskt obundna, och därför är inte någon av de som sitter i NyT:s redaktion medlemmar eller aktiva i något parti. Jag tror starkt på konceptet – tidningen kan attrahera en större målgrupp.

Jag har tröttnat på att bedriva politik. Jag vill ägna mig åt att skriva, rapportera och granska. Det räcker gott och väl. I nuläge arbetar jag på en bok om Sydafrikas vita minoritet, och hoppas få den klar inom ett par månader.

sannahill

bt

rf

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Oberoende

  1. lassekolja

    Sanna, är Du seglare? Var är bilden tagen? På Ostkusten? Har själv seglat sedan tonåren, d.v.s. i ca 55 år och då på Västkusten. GKSS-Eka, Stjärnbåt, H-båt. Familjen var på gång att skaffa en Comfortina(32ft) men det blev skilsmässa istället och då gick pengarna åt att lösa ut min f.d. så H-båten finns kvar men seglas nu för tiden av min dotter.

Kommentera

